tisdag 25 oktober 2016

Sjuk, sjuk och så sjuk igen

Då var dom här, höstförkylningarna. Har hostat och haft ont i halsen i snart två veckor. Så himla segt...
En simlektion hann jag med förra veckan innan det blev sjukstuga igen. Den gick iofs väldigt, väldigt bra! Kände mig som en fisk :) Jag lyckades crawla min första 25:a, någonsin! Såå glad! Så att jag fått lov att avboka dagens lektion känns verkligen sådär. Hade varit så kul att se om nånting av det som gick bra sist har fastnat, eller om det bara var nybörjartur att det gick så bra förra gången.

Den stukade tummen efter vurpan på rullskidor är inte bra än heller. Känner att paniken inför vasaloppet börjar smyga sig på. Jag vill träna!!!!

Men men, nuvarande träningsplan är att ta det lugnt tills på fredag, då jag har simning igen. Ingen träning före det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar