söndag 25 september 2016

Välkommen!

Hej och välkomna till min värld! Eller iallafall delar av den. Jag är en helt vanlig tjej med ett helt vanligt liv som bestämt mig för att göra en klassiker under 2017 och sen ge mig på en Ironman 2018.

Är en tjej från Borlänge som jobbar och står i om dagarna, tränar och typ tränar lite till när jag inte jobbar.

Jag älskar utmaningar och sätter gärna höga mål och är inte rädd för att sikta högt. Skulle jag inte lyckas så har jag iallafall förhoppningsvis lärt mig något längs vägen.
Status just nu inför att fixa alla dessa mål är att jag knappt kan simma, inte mer än det man lärt sig i skolan. Så jag kan typ överleva med lite krampaktigt bröstsim. Jag avskyr vatten och har aldrig sprungit längre än 13 km. Skidor åker jag men inte speciellt bra. Så jag tänker så här, vi satsar på något som innehåller alla dessa delar som jag knappt behärskar! Då kan jag ju bara bli bättre :) Bättre förutsättningar att utvecklas finns ju inte. Cykling däremot älskar jag redan och min förhoppning är att jag ska kunna säga detsamma om fler saker när jag kommit igång.

Så nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar